2007年12月11日星期二

買到KARY飛啦

KARY都係一個我好鐘意嘅歌手,所以佢第一次公開售票演唱會我一定要支持支持啦!

原本東亞信用咭有得優先訂飛,不過我竟然MISS左,唉...真係失敗!所以就要等公開售票先可以買飛啦!

終於等到今日有飛買啦,所以一放工就飛去太古城通利買。可能我都算遲,成五點先去到,尾場平飛都係得番尾二行呀!

不過唔緊要啦,入去都係感受吓個氣氛同支持KARY嘛,所以都買左兩張飛同大肥豬拍拖去睇。

今次仲係第一次去STAR HALL睇SHOW,唔知個場好唔好呢?真係好想快D去睇呀!

原本都想帶埋LULU妹去睇呀,不過....我間新屋又未攪好,完SHOW後怕佢自己一個人返屋企有危險,所以今次冇得帶佢去睇,下次一定會再帶佢睇演唱會,希望LULU妹唔好嬲我啦!

 

沒有留言:

發佈留言