2007年12月16日星期日

新居拜神

今日我地間新居拜神啦!

原來新居拜四角都係一個好重要嘅儀式,因為係你第一次真真正正入屋,拜完神間屋就係屬於你呀!加上小肥豬我仲係一個幾迷你嘅人,所以拜完神之後又好似十安心D呀!

不過可能係第一次自己負責,真係好多野要準備,好在小豬媽之前都幫我買定D,不過都有好多野呀....

原來拜神都真係有一門學問,都有一個次序同禮儀。好多野都唔識呀....不過好在今次有契大佬,因為我地都唔係太識有關拜神同淨化間屋嘅野,所以佢今日就幫我手去攪,真係麻煩晒呀!

咁拜完神之後....就可以開始動工啦!攪埋D裝修就得啦!

都全嗰句~~~希望可以快快快啦!

沒有留言:

發佈留言