2007年12月21日星期五

終於拎左相啦

原本話大日後嘅十日內就可以拎到我地嘅靚相,不過一直都等..等...等.都仲未收到佢地電話叫我去拎相,終於都忍唔到尋日打電話去追。

俾我地追吓之下,終於都係今日拎左我地嘅相啦~~~哈哈哈,真係開心啦!

原來我地成日都影左約一千七百幾張相....唔知算唔算多呢?我地JOIN個PLAN係拎番晒D數碼FILE,自己拎去晒。諗起依度就真係有少少擔心...因為有排晒相同分相呀!不過..依D係開心事,冇計啦!

返到屋企就即刻放入電腦睇相啦....不過有少少唔開心就係其中一個晚宴FILE開唔到,睇唔到我晚宴嘅相呀.....有少少吊引,回味唔到晚宴個情況。

聽日又要去多次拎埋其他底片啦!

等我收齊晒之後,就可以UPLOAD上嚟俾大家睇啦!大家要等我呀!

沒有留言:

發佈留言