2007年12月22日星期六

大囍日子 - 接新娘

終於收齊晒D相啦!等我慢慢打POST番D大日子嘅相,順便等我回味一吓先。

仲記得係嗰晚完成左上頭儀式之後,執多少少嘢就去訓啦。開頭都以為自己會緊張都訓唔到,但竟然出奇地可以大覺訓...真係估唔到呀!

由於約左化妝姐姐六點半就上到屋企,所以五點幾就要起身準備啦!

一早起身,小豬媽就煮左個公仔麵俾我同嘉汶表妹食,因為知道我地兩個一定成日冇乜得食,俾我地打定底。雖然個時真係開始有少少緊張,唔係太有胃口食,不過小豬媽嘅心意真係唔可以浪費,所以我都好快晒食晒呀!(嗰時真係覺得好WARM呀!)

食飽飽之後,首先就係嘉汶表妹化妝先,之後就到我啦!

我揀左用新鮮紅玫瑰做為頭花,因為總係覺得用鮮花襯掛係好靚呀!整好晒就等大姈姐姐幫我換掛,之後就等接新娘啦!

當然係等接新娘前,同一班姊妹影相先啦!

依個時候大肥豬亦都嚟到屋企樓下,係上嚟之前就同一班兄弟影相啦!

一入到屋,當然就係玩新郎時候啦...

首先就係玩瑜伽,睇吓大肥豬做個動作幾攪笑。

之後就係玩食提子,要係一分鐘入面食晒99粒,俾條口水肩等佢地唔好整污件衫...其實都係想睇吓佢地個BB樣。


當然唔少得愛的宣言同唱歌仔啦!(多謝嘉汶表妹整左份靚靚愛的宣言。)

玩完一輪遊戲,當然到最重要環節,俾開門利是啦!

係依個時候就由小豬爸由房帶我出嚟,係我完全唔知情吓,一行出廳就有班兄弟開花炮,個氣氛真係好好呀!後來問番大肥豬,原來係其中一位兄弟準備,連大肥豬事前都唔知呀....

小豬爸就將我交左俾大肥豬。

接到新娘,就當然開始敬茶啦~~~

開頭我都好怕依個環節,因為我估計我一定會變喊包。不過...我一直強忍,唔俾自己喊(因為小豬媽講過要我一定要開開心心咁敬茶俾佢,唔準我喊),最後都只係有少少眼濕濕,不過都忍得幾辛苦呀!

敬茶之後,就送禮物時間啦!小豬媽同小豬爸分別將買俾我嘅嫁妝幫我戴上,真係又令我好感動呀!

小豬媽仲買左手錶送俾大肥豬呀!

係依個時候,小豬媽又俾左一個驚喜我!就係拎左兩張迪迪尼全年通行証送俾我地,仲要係任何時候都可以去嗰種,真係開心到唔知點形容呀!

完成所有儀式,就嚟影番張全家幅啦!

之後影左一陣相,等到夠鐘就出門啦!

係屋企樓下,係花車前影左一陣相。(真係好鐘意對花車公仔呀!)

影完相之後,我地就出發回男家啦!

仲有部分接新娘相,放左入婚網相簿入面,Click 嚟睇下啦!

沒有留言:

發佈留言