2007年12月7日星期五

攪笑的佈置

平日我地OFFICE都係幾靜,因為大家都好忙咁做野,不過今日真係玩得好開心,因為有一位已退休嘅嬸嬸番嚟探我地,有佢係度真係成個氣氛都好唔同,大家都好開心呀!

原本我地都好普通咁傾計,睇吓少少我結婚嗰日嘅相。不過後來有位可愛同事見到有佈置剩低嘅佈置,就拎左嚟玩,咁又唔知點解好攪笑咁擺晒上頭....真係勁攪笑,於是我地就不停咁又玩又影相,真係好好玩呀!

睇吓我個傻婆LOOK,真係嚇死人呀~~哈哈!(大家唔好笑得咁大聲呀!)



好耐都冇試過係OFFICE玩得咁傻啦!好在老細唔係度,我地先可以玩得咁放.....

有時返工返得耐,玩吓都幾RELAX!

沒有留言:

發佈留言