2007年7月8日星期日

煩忙的早上

尋晚半夜起身,竟然見到有隻小強係我間房行嚟行去...當我想打死佢嘅時間,佢已經走左唔知去邊!我都有嘗試去找佢,不過都係唔得~~所以尋晚都訓得唔好呀!

因為訓得唔好,所以一早就已經起左身啦。為左想找到隻小強出嚟,所以一早就係間房度左找加找,都係找唔到,所以我決定用1:49漂白水清洗我房入面所以地方啦~~等佢知道我依度係好乾淨嘅地方,唔再嚟呀!

原來我都有好多野,我有兩個大櫃仔,逐件清都用左成個幾鐘,都幾倦呀!

我依家都清潔好晒,不過成間房都好漂白水味。我就點左香薰,希望冇晒D味啦!

不過,清潔好晒間房之後,都係發現唔到小強嘅行蹤。但我間房依家咁乾淨,小強都應該走左啦!

都唔知點解會有小強,我平時都好乾淨呀~~點計都冇理由會入嚟呀。

 

沒有留言:

發佈留言