2007年7月27日星期五

等等等

今晚大肥豬約左班朋友去睇電影,仲要睇十點場呀~(真係過份呀...睇咁夜,不過佢話買唔到早D飛哦~)

我冇跟埋去呀,一嚟我唔鐘意睇西片,二嚟佢地成班男人去,有個女人係度,好似唔係好方便呀!(哈哈~~真係一個體貼女朋友啦!)

係入場前,大肥豬話怕睇到好夜,已經叫我唔好等佢電話,我早D訓...仲話佢唔會周圍去,睇完戲就番屋企。

不過,我都係堅持要佢一番到屋企打俾我,我先去訓。

我唔係唔信任佢,我等佢...只係要知道佢已經平平安安,開開心心咁番到屋企,冇任何事啦~~~咁先會好安心去訓嘛!

如果叫我依家就走去訓,我諗我一定訓唔著呀!因為會諗點解咁耐都未返,會唔會有冇危險.....好多好多唔好嘅野,真係會好驚呀!

依D係唔係做人師奶仔嘅心態呢?依家真係覺得自己有少少似望夫石呀!    (大家唔準笑我呀!)

沒有留言:

發佈留言