2007年7月7日星期六

一口小蛋糕

今日都唔係咁好精神,不過就已經好左好多,只係想留左係屋企繼續休息~~

不過由尋日開始,我已經訓左好多啦,個人都痴痴傻傻咁,所以就決定下午唔再訓啦,找D野玩吓,所以就學人玩吓爐蛋糕仔啦!

好耐之前都已經係其他BLOG友仔見佢整,我都已經好想整啦!我仲買好晒D材料好耐啦,不過一直都冇心機去整,加上時間又唔許可呢?因為一去整依D野,就會攪到成個廚房都係野,一碗碗材料要預備晒係度,真係霸住晒個廚房,阻住媽咪呀!

今日終於都有機會啦~~

我係廚房攪左半個鐘左右,就整好左個麵粉漿,就慢慢少少倒入個紙杯仔,之後就可以入爐啦!

我睇住佢地發脹嗰時,真係都幾開心呀~~我仲捉大肥豬入去睇呀!

等多大約五分鐘,哈哈~~小蛋糕終於出爐啦!

我覺得自己都好叻呀~~冇爐燶呀!

我一共都爐左四盆呀~~真係有排食啦!有D可能我倒得滿左少少,所以有D個買相就差少少!

第一粒當然係俾大肥豬食啦,好在佢都話好好味,真係有D成功感呀!

依家我個整蛋糕癮又開始發作啦,等我快D再整其他蛋糕先得!

沒有留言:

發佈留言