2007年7月1日星期日

又嚟木槺布甸


哈哈~~今次應嘉汶表妹提意,所以又嚟整木槺布甸啦!

其實講起我都有D唔啱,因為我已經應承左好耐要整俾佢食,不過次次都有藉口唔去整,唔係唔記得買煉奶,就係唔記得買杯仔,都我買好晒之後,就係俾爸爸食晒我D馬仔餅。真係激死呀,一波三折。

所以我見今日有時間,就的起心肝去超市買晒D材料,食完飯就係廚房閉關~~

經過我嘅努力,已經完成左個製成品啦!

整得都OK呀~~係分層時有少少失手,個美觀就好似欠左少少,不過我試過少,都好好味呀~~

不過可能我買少左一盒CREAM,所以都只係可以整到兩盒呀!

(嘉汶表妹,見到就好上嚟拎啦!哈~~哈~~)

 

 

沒有留言:

發佈留言