2007年7月4日星期三

激死我

今日真好唔開心...唔開心...唔開心!

臨近學期完,開始有好多野要整...好似下個星期一要派畢業證書俾六年級嘅學生,所以依幾日都要做好準備。

因為整畢業證書都係一件好麻煩嘅工程,始終對畢業生嚟講係一張好重要嘅證書,所以我地老細都好著緊畢業證書是否整理。

我嘅工作係分配工友蓋校印..校長印...等等,所以係上星期我已經出左一張MEMO叫佢地蓋印時要注意地方,我仲每一班整左一張樣本俾佢地睇!

係佢地嚟拎去做時,再係口頭講過一次點整,D印位係邊....諗住一定唔會有錯啦!

點知尋日佢地開始蓋印,佢地四個分別都有蓋錯,要重新整過新嘅俾佢地蓋印。我都算啦(可能係第一次做),係要成日麻煩糖糖成日RE-PRINT張畢業證書。

不過,今日當工友A再蓋印時,又蓋錯印....仲要聲大大咁話我張MEMO寫住係要細細力印,細細力就係咁啦!

當時老細入左OFFICE,所以我費時俾佢知就冇出聲。(因為老細剛剛先叫我同佢地講小心D,話畢業證書成本好貴呀!如果俾佢知道印錯哂多,實拆天呀!)我為大家著想,為有啞忍......

點知...當我自已一肚氣咁自己蓋好晒之後,工友A又走埋嚟話:點呀~~係唔係要再整呀!

我當時真係火到嚟埋,話我自己整晒啦!

之後佢又再講:又係你張MEMO話要細細力印,細細力就係一定印唔晒啦,出年咪大力番囉!

聽完之後,我D火仲勁,終於我大聲講左一句:我夠有係MEMO話叫你地用廢紙試印啦,你又唔做!

之後個工友A就走左出OFFICE啦!

我都係做好自己本分,點解要咁呀!

講真唔係我挑剔,如果佢地整完D畢業證書之後,老細有乜唔滿意,到頭來俾人罵嗰個係我,唔係佢地(冇人敢話佢地,都唔明點解佢地仲有勢力),所以我整依D會好緊張呀!仲有點解另外幾位工友都冇依個情況呀!做錯野仲要大聲夾惡....

死啦~~嚟緊仲有好多成績表、獎狀....都有排驚呀!

沒有留言:

發佈留言