2007年7月5日星期四

我又買鞋仔

依排都成日落雨,所以攪到我唔敢著對3吋高根鞋去街,怕容易整到腳呀。所以對妹成仔鞋已經俾我著都爛爛地,所以好想買過對好耐啦!

今日放工同媽咪出左太古城買野,路經小賢之前介紹嗰間鞋店,我地咪入去睇吓!見都有好多對都好靚呀~~不過...衰在好多都冇我SIZE呀,可能佢地做特價已經有一段時間,俾人買晒啦!真係有D唔開心!

可能我試鞋試出癮,所以我地見有時間就去左吉之島又睇鞋啦!

我地行左好幾間,都係有好人有心水,但又係冇我碼.....真係心都灰晒。可能佢地好多都真係做緊大特價啦!有好野都俾人買晒啦!

行左一陣終於都去俾我睇中左一對靚靚紅鞋仔係有我碼呀!真係開心晒。都OK抵啦~~$350,佢原價係七百幾蚊嫁~~(哈哈!平左一半呀!)

不過我對腳都唔知係點呀~~著37號又少少鬆,36又窄,真係麻煩!最後個SIZE幫我加左鞋墊就真係舒服晒...我就決定買左佢啦!

好開心呀!今日終於都買左對靚靚新鞋啦!依對鞋仔都幾好呀,親裙仔同褲都得~~

PS:小賢~~我現場睇過你嗰兩對鞋仔啦,真係好靚呀!連我媽咪都話親到晚裝同掛呀!你可以放心啦!

沒有留言:

發佈留言