2007年7月6日星期五

終於都病了

今朝起身,個頭真係暈到天璇地轉咁。原以為坐定定個人,等一陣可以冇事繼續返工。點知,最後都係頂唔順,爬番上床度..打電話番學校請假。

訓到差唔多十一點幾,媽咪就番嚟陪我去睇醫生,因為佢怕我暈左係街都唔知呀!都唔知係唔係天氣唔好,真係好多人睇醫生,我都等左成個鐘先可以見到醫生呀!

醫生話我有感冒低,加上血壓又低,所以導致會好容易暈,仲叫我食番多D野,令血壓升番呀!

其實我都冇特別減食呀~~每晚都唔食飯,只係食餸。都唔明白點解會咁!不過媽咪已經下左命令叫我餐餐都要食番少少飯,有番D糖份就冇咁暈哦~~

經過我訓左成個下午,又食左兩次藥,依家都好番好多啦~~起碼冇再暈,不過食藥食到個人痴痴傻傻咁!

PS:今日我冇返工,又要糖糖同ZOE幫我頂埋我D工作,真係麻煩晒佢地啦!
        真係要同佢地講句:唔該晒你地呀!

沒有留言:

發佈留言