2007年7月12日星期四

開始預人數

我地之前落第一次訂時都真你有諗過要請幾多人,只係諗住BOOK左個酒樓先,所以都係俾左18圍訂先,可以俾我地開到24圍。因為我地都係打算PLAN擺20-24圍左右。

我八月初就要去酒樓交第二次大訂,到時真係要決定擺幾多圍啦!所以頭先食飯時就同爸爸、媽咪講起依個問題,佢地好開心咁講話要請邊個....最近我就用電腦整左個表俾佢地填。

經過短短嘅半個鐘,仲要係好普普通通咁填,就已經填左成100個人啦~~真係勁呀!佢地仲有好多朋友未填入去呀~~我已經叫左佢地月尾要整好晒,再等我預圍數。到時唔知佢地最後請幾多人呢?

經過我依家初步計吓,再加埋男家圍數,我真係怕24圍都唔夠呀!不過話晒佢地第一次辦囍事,加上我爸爸又好鐘意熱鬧,所以都冇所為啦~~佢地鐘意就好啦!

嘩!原來擺酒真係幾煩呀!我依家先係第一步諗請乜人,仲有編座....好多好多野呀!希望可以順順利利啦!

 

沒有留言:

發佈留言