2007年7月5日星期四

救命~~好凍呀

頭先洗白白途中發覺個熱水爐壞左,我唯有用凍水繼續洗埋個白白啦!因為冇理由成身都係泡泡去出嚟嘛!

嘩~~真係好辛苦呀!D水真係好鬼凍,著埋衫之後,成個身都係震晒,要跳上張床度蓋被一陣,先叫好少少,等我仲冇得睇晒學警呀!真係慘呀~~

原來個熱水爐係下午都已經開始壞壞地,爸爸仲話佢都係用凍水,真係俾佢激死,又唔話我知壞左,等我仲一開就開大個花灑對住自己。

死啦~~個維修職員要下星期先嚟CHECK呀~~仲有咁多日,都唔知點算啦!

不過依幾日唯有衰D,用煲熱嘅水彬身,我誋咁會好,起碼唔會咁凍呀!不過唔知媽咪會唔會罵呢?

我都已經病病地,加埋今日係冇心理準備吓沖左個凍水涼.....我都唔知會唔會仲病,今晚一定要食定粒感冒藥,早d訓,希望冇事啦!

 

06/7/07更新:

經過媽咪打電話去煤氣公司再問,維修職員剛剛已經整番好個熱水爐啦!

今晚可以有熱水用啦!

沒有留言:

發佈留言