2007年7月1日星期日

整好餅咭套啦

今日放假都唔係好想去街街,因為太多人啦,所以我地就留係屋企睇吓電視休息吓就算啦!

當我睇緊電視嘅時候,大肥豬就突然建議話拎D餅咭印埋D『囍』,仲話幫我印呀!我聽到時都有少少出奇又開心呀,因為我買嗰時佢都唔係太讚成,仲話我太多攪作,叫我自己印呀!

既然主動話幫我印,我當然就即刻拎晒我地D餅咭信封俾佢整啦!(我當要個心好甜啦~~原來佢都有記掛我地D野,真係好開心呀!)

首先我地就依上次個位置印晒D唐餅咭先,之後就諗位印落去個西餅咭度啦~~

諗左好耐,都係覺得印係個信封面係最好呀~

之後我地就開工啦~~大肥豬印完之後,就由我入餅咭,大家分工合作嘛!

經過我地一個多鐘嘅努力,所有餅咭都印好晒同好左啦!

哈哈~~真係開心~~~又完成多一樣野啦!唔洗到時迫埋一次過做呀!

不過今次真係要俾個叻叻大肥豬呀,因為印依D真係要好用力,真係幾辛苦呀!佢印完晒之後,見到佢隻手都有少少紅左呀~~真係好感動呀!

沒有留言:

發佈留言