2007年7月20日星期五

菊花桂花糕

前幾日終於都俾我買到桂花糖啦~~所以就急不及待係尋日買埋其他材料整桂花糕啦!

原本個食譜係用普通水,不過媽咪就建議用菊花水,等可以個味濃D,同埋菊花可以清熱氣呀。媽咪又話改用冰糖,可以健康D呀!

依個甜品整法真係好簡單,我同媽咪係廚房整左唔洗15分鐘就得啦~~佢雪得好好快(我諗雪左一小時左右啦),係臨訓嘅時候已經食得啦!

依個就係我個靚靚製成品啦~~睇吓幾靚!

不過唔知點解D桂花沈晒係底,我見其他朋友仔整嗰D桂花係中間都有呀~唔知佢地點整呢?唔該教教我呀!

因為怕肥(食宵夜好易肥呀!),所以就食左少少。不過成碟桂花糕唔洗半個鐘就食晒啦~~因為爸爸不停係度食...真係攪笑呀!

又真係幾好味哦~有好香嘅菊花味,不過就淡左少少,同埋唔係好夠桂花味。

我諗下次整要再加多少少冰糖同桂花糖先得,下次一定仲好味!

 

沒有留言:

發佈留言