2007年7月19日星期四

下定決心整個表

成日都唔知自己有乜未做,好多野都好似已經攪好,但又好似好多野未攪,都好傷腦筋呀!

今日終於都的起心肝開始整依個WEDDING LIST啦!

其實之前都參考左好多朋友仔嘅WEDDING LIST,各有不同啦~不過個個都好詳細,攪到我都要做番一個咁上吓嘅LIST,起碼自己同姊妹們都明白我想做乜呀!

原來整SET依D野都真係幾煩,又要諗應該要做乜,有乜我未做,冇乜係要幾時前要做好....真係諗到我頭都痛埋,都幾經辛苦(不過依D辛苦都值得呀!),終於SET左個初步LIST提自己有乜未做,真係做到嘔心瀝血呀!

做左成日,都只係做左個表嘅第一部分(即預備表),真係~~仲有排整呀!睇睇吓,我仲有好多野未整呀,真係要繼續努力先得啦!

之後,真係要多謝車車呀!佢同我傾左成晚MSN,又幫我諗左好多大日子嗰日會遇到嘅問題,仲幫我SET-UP左個初步嘅RUNDOWN呀!

原來結婚真係一個大PROJECT呀!整左成晚,都好似係整左好少野,真係有排攪呀!

 

PS:
車車~~真係好多謝你呀!俾我煩左你成晚,希望冇因為我攪到你唔方便啦!你真係幫左我好多呀!

 

沒有留言:

發佈留言