2007年7月3日星期二

為食累事

尋晚都唔知做乜,個胃好鬼死痛,攪到我一早就去左訓覺啦~~

諗番點解會胃痛....原來又係衰為食。

事緣尋日我就訓到成一點幾先起身(都好耐冇試過啦~~),因為LULU妹自己已經煮左野食,我未起身,所以就冇煮埋俾我啦!我見佢食野麵食得咁開心,攪都我都鬼死咁肚餓,所以我就入廚房找野食啦!

我一打開個雪櫃,就見到有好多日本八爪魚...螺肉...裙翅...(係契大佬買嚟請媽咪食),之後我就食左一大碗。真係好好味~真係唔可以停口呀!

之後,到二點幾,LULU妹落街買野,佢返嚟嗰時就買左個麥樂雞餐俾我食。(LULU話見我冇食LUNCH,所以買俾我食呀~~真係開心啦!)

食埋個麥樂雞..個胃都終於投訴啦,應該係話我食得大多難消化嘅野呀!

最後要食左胃藥先叫做好似好少少~~不過成晚都唔係好舒服呀!

真係~~又嚟衰為食。

不過有咁多好野食,同埋愛心套餐!又點可以忍口呀!

沒有留言:

發佈留言