2014年2月13日星期四

兩日一夜澳門之旅 - Part 1

11 FEBRUARY 2014(TUE)

小小豬一踏入三歲半,就有一個新挑戰,就係第一次出門去旅行啦!雖然比起其他小朋友,小小豬都已經算遲去旅行,目的地又咁近,不過話晒都係第一次唔係自己屋企瞓,所以都係一個挑戰嚟呀!

我地今次同埋小豬爸小豬媽仲有LULU妹一行六人去澳門玩兩日呀~
Picture

由於小豬爸有突如其來的假期,所以就建議一齊出去玩吓。原本我地都打算去台灣或者新加坡,點知我地全部人嘅護照都過晒期。最後,就決定近近地過澳門玩兩日輕鬆一吓啦~
Picture

我地都搭11:45班船,所以過到澳門都已經成一點幾啦!我地首先就先去酒店CHECK-IN先~
Picture

我地今次間酒店就係澳門市中心嗰邊嘅十六蒲酒店(全名唔記得),原本我地係要三點先可以俾房我地,不過由於有個小朋友關係,接待姐姐好好人就先俾我地一間房,等小小豬可以休息一吓先。

依個小小一入到酒店房間都不知幾開心周圍行,好似探索新事物咁呀~Picture

酒店對出個VIEW又好正,一片海景,又有好多船仔,小小豬都不知幾鐘意呀~
Picture

休息一陣,我地就出發去玩、去搵食啦~
Picture

其實我之前都做過吓功課,都計劃帶各位團友去食啲咩好嘢。點知正當我想帶佢地去食好出名嘅豬扒三文治,原來今日係佢地DAY-OFF,真係勁失望。最後由於大家都好肚餓,所以就去左附近嘅一間小餐廳食嘢。雖然唔係好出名,啲服務態度又麻麻地,不過嗰度啲食物又幾好食,尤其戚啲豬扒好好味呀~
Picture

食飽飽就係大三巴附近四周圍行~
PicturePicture
PicturePicturePicturePicture

行過有得試食,我地又點會執輸,就連依個為食小小豬都不甘後人呀~
PicturePicturePicture

之後就係啲三輛車度影吓相先,依個小小豬仲玩到唔肯走呀~
PicturePicturePicture

嚟得大三巴,當然要同牌坊影相啦~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

係牌坊附近有個老伯派環保袋傳教,小小豬見有嘢派就好大膽咁走埋去拎一個,拎到之後幾開心~
PicturePicturePicture

百厭嘅小小豬又係度攪攪陣,唔行樓梯要行斜路呀~
PicturePicture

我地行到邊食到邊啦~
PicturePicture

上兩次嚟澳門都好想食依間嘅萄鐽,今次係細路教路之下,我終於搵到啦!不過由於排好長龍,排左五分鐘都唔郁過,加上又就嚟到晚餐時候,所以唯有放棄啦~
Picture

我地行去永利酒店參觀時,沿途見到個好靚嘅海景,當然又影吓啦~
PicturePicture

我地去永利酒店主要目的都係去睇金錢樹,雖然都已經有左好耐,不過我地都未睇過,都真係OUT OUT地,所以見有時間就去睇一轉啦~
PicturePicturePicturePicture

原來個金錢樹都只係短短幾分鐘,同埋都冇乜特別,所以都有啲失望添。

睇完金錢樹之後,我地就出發行去食自助餐啦!

《續待》

沒有留言:

發佈留言