2014年2月23日星期日

泰式明爐烏頭魚

16 FEBRUARY 2014(SUN)

基本上我地每次去泰式餐廳,都一定會點泰式明爐烏頭魚,因為我地個個都鐘意食嘛!

不過,小豬媽就話其實整嘅材料都係一啲好平,但餐廳都要成差唔多二百蚊先可以食到,好似好唔抵。

就係咁...小豬媽就上網學整俾我地食,我地又有口福啦~
Picture

其實材料都真係好簡單,基本上去賣泰國材料嘅鋪頭都可以買到呀~
Picture

當然個重點係個魚爐,依個爐小豬媽係上海街買呀~
Picture

主要嘅材料都係泰國香草,有香茅、青檸、南薑、檸檬葉、指天椒及蒿頭,不過如果你唔識執,去鋪頭問店員話買煮泰式明爐烏頭材料佢就會俾你~
Picture

首先烏頭魚洗乾淨之後,用鹽奄大約25分鐘,之後洗乾淨蒸10分鐘備用~
PicturePicture

依個時候就要準備整湯底, 將香茅、南薑、檸檬葉、指天椒芹菜及莞茜洗淨切段,香茅一定要拍,香味才會出哦~
Picture

先用小小油爆香香茅、南薑、檸檬葉、指天椒~
Picture

再加上雞湯同魚露(十滴左右,視乎個人口味)煮大約20分鐘~
PicturePicture

最後加青檸汁,就完成湯底~
Picture

煮好湯底,咁就要擺靚個餸啦,先將芹菜放在爐底~
Picture

再放蒸熟嘅魚上面~
Picture

再放埋啲莞茜及蒿頭,咁就差唔多完成啦~
Picture

當然要準備埋個火啦,其實係上海街賣爐嗰間度鋪都有啲易燃火種買,依一隻都係好安全,冇煙又冇味,所以都放心係屋企用呀~
PicturePicturePicture

點好火,就可以放碟魚上去~
Picture

加上湯煮熱就得啦~
Picture

不過,放湯唔好放太多,如果唔係當熱嘅時候就會漏,湯大約放碟嘅一半就得啦~
Picture

食得啦,真係同餐廳食嘅味道完全一樣,不過仲食多一種愛心味,因為小豬媽係為我地學整呀~
Picture

依個餸由於要熱騰騰先好味,所以建議大家係食飯前大約20分鐘就好放係個爐上面煮,咁開飯時就可以即刻食到唔洗等啦!

哈哈哈...唔知下次小豬媽又會學煮啲咩新餸俾我地食呢!

沒有留言:

發佈留言