2014年2月9日星期日

試食:位元堂 - 鮑汁花菇燴海參

5 FEBRUARY 2014(WED)

早前係Facebook見到有個新開嘅專頁- try it,係最新的吃喝玩樂網上體驗平台,為會員提供免費率先試玩試食最hit產品的機會。

見有著數我當然都登記成為會員啦,終於係我今次第三次登記,抽中左可以有入試食啦!

我今次負責試食嘅就係....位元堂 - 鮑汁花菇燴海參~
Picture

位元堂鮑汁花菇燴海參選料上乘,精選原隻海參,香滑美味。花菇營養豐富的蛋白質,海參可補腎益精。本品不含脂肪,不加人造色素及防腐劑。其獨立包裝設計方便食用,老幼皆宜~
Picture

食物就放晒入去錫紙包裝袋~
Picture

食法都非常方便簡單,可以利用明火或者微波爐加熱就食得啦~
Picture

不過,我一向都唔鐘意用微波爐,所以我就選擇用明火加熱啦!

將整包放入熱水中煮大約四至五分鐘~
Picture

之後剪開錫紙袋,整包倒在已準備好嘅生菜上~
PicturePicture

咁就可以食得啦~
Picture

坦白講,我之前都曾經食過類似嘅即食產品,所以我都唔抱太大嘅期望。食完之後,我地一家對依餸菜都有發覺有讚有彈。

先講讚方面先,我地都覺得個海參唔錯,因為一般係酒樓食到嘅海參食嘅時候都會有啲"益"味,唔多唔少都會影響食慾。但我地今次食嘅海參就冇依啲味,而且都算有彈性,所以都算可以接受。

不過個汁就真係唔合格,完全食唔出有鮑汁味(又或者係我唔識食啦),加上錫紙包裝袋內又實在真係太多汁了,令到成個餸好似水稀稀咁,好淡口呀!

 

 

More information :
Facebook專頁:https://www.facebook.com/tryithk

沒有留言:

發佈留言