2014年2月7日星期五

初三新界遊 - 第五站:西貢

2 FEBRUARY 2014(SUN)

終於嚟到今日最後一個行程,就係匯合埋細路佢地,一家九口開開心心入西貢食豐富嘅海鮮晚餐啦!

我地都好耐冇入嚟西頁,一入到嚟真係覺得好熱鬧,同埋好有節日氣氛,因為佈置都好靚呀~
Picture

由於我地早左嚟到,所以就係西頁碼頭附近行吓~
Picture

唔知係唔你依期學校教緊船,所以小小豬對船特別留意,睇到唔肯走,仲話想去搭船添~
PicturePicturePicture

其實真係可以搭船,因為附近有啲環島觀光船,收費由幾十至百多不等。原來小豬媽都建議帶小小豬去搭船玩一陣,不過因為開始大風同天黑,我覺得唔係太安全,所以就俾我阻止左啦!

但其實如果係環島觀光遊都應該係幾好玩,所以都決定搵日等天氣好返啲,早少少入嚟遊吓船河先。

我地JOIN埋細路,就可以一齊去搵食啦!我地行左好幾次,都唔知揀邊間好,最後就決定去全記啦~
Picture

我地坐低休息一陣,就開始去揀海鮮啦!由小豬媽去幫我地發板食乜呢~
PicturePicturePicturePicture

等左一陣,我地嘅美味海鮮晚餐開始啦~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

豐富都未算,個味道又幾好食,尤其係個瀨尿蝦,真係好好食,我地個個都食到唔停得手呀~
PicturePicturePicturePicture

食飽飽之後,我地仲未好正嘅飯後甜品,就係我地下午新鮮摘嘅士多啤梨~
Picture

粒粒都又大又甜,再加上係自己摘嘅,所以係勁鮮甜,好好味呀~
PicturePicturePicturePicture

食完依個咁豐富嘅海鮮安宴之後,節目非常豐富嘅初三新界遊就結束啦!

今日真係勁滿足,一家人開開心心咁又食又玩,真係一件好開心嘅事嚟,期待出年我地又一齊去玩過食過!

沒有留言:

發佈留言