2014年2月3日星期一

初三新界遊 - 第一站:林村

2 FEBRUARY 2014(SUN)

每一年嘅年初三,我地都有個習慣就係由小豬爸車我地周圍去,遊吓新界行個大運。

今年當然唔例外,我地嘅第一個目的地就係,去林村探吓許願樹呀~
Picture

今年我地真係好好彩,竟然完全唔洗點排隊就可以泊到入去林村個停車場,$50兩個鐘仲要有兩個拋嗰啲吉仔(場內買要$20一個)同一個風車送,所以真係泊得抵呀!

入嚟第一件事,當然要去拋許願樹,許個願啦~
PicturePicture

大家都好落力去拋,我同大肥豬都係一次就拋中,其他團友仔就要拋多幾次先中,不過個人認為唔好理拋幾多次,只要拋得到上樹,個願望都一定會實現呀~
PicturePicturePicturePicturePicture

有得玩小小豬又點會唔玩呀,不過佢唔夠高,最後就坐上大肥豬肩膀上拋啦~
Picture

玩完啲激烈活動,就去行吓街街,今件個市集比上年熱烈,氣氛好好呀~
Picture

其實啲店舖都主要賣吓自家蔬果、小食或者係啲新年用品,不過其中有一間賣泡泡槍,佢有一支可以噴到啲大泡泡出嚟,就係咁小豬爸就小小豬屋企冇大泡泡,所以就買左一支俾個百厭豬啦~
PicturePicture

百厭豬見到風車又走去吹~
Picture

行個棚內我地就影吓相~
Picture
PicturePicturePicture

不過因為小小豬知道佢有支新泡泡槍,佢又點忍得手唔去玩呢。最後經小豬媽游說後,小小豬終於有得玩啦~
Picture

今年開闢左一個新嘅熟食地方,行到攰攰地嘅我地當然係要食小小嘢補充一吓體力先~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

一般特式魚蛋、腸仔、炸鮮奶都係要$20-$30,雖然都比出面貴啲,不過都可以接受。但我覺得最過分就係一包250ML嘅檸檬茶(仲要係唔凍),竟然要$10。雖然新年都明知啲嘢係會貴,不過又真係貴得有啲離譜呀!

食飽飽就去睇花車,不過因為都幾多人,加上大家又好似興趣不大,所以都只係搵小小豬至愛嘅迪士尼同MTR花車影相~
PicturePicture

由於之後我地仲有好豐富嘅節目,所以就離開林村,向第二站出發啦!

沒有留言:

發佈留言