2013年7月1日星期一

Monsters University@Times Square

28 JUNE 2013(FRI)

最近FACEBOOK不停俾洗版,洗嘅咪就係剛剛係時代廣場展出嘅怪獸大學啦!

睇見朋友仔啲相,真係好想去同毛毛影相呀。就係咁....今日我同小豬媽送左小小豬返學之後,我地就出發去怪獸大學~


我地十點左右出到去,可以話係冇乜人,所以我地可以慢慢影啦!好多好得意嗁怪獸,佢地一啲都唔恐怖,仲勁可愛添~


影完露天廣場之後,我地就向二樓出發啦~

不過,二樓佈置嘅除左兩兩位主角之外,其他怪獸都未見過,相信要等睇完電影之後,先知佢地個名呀~

仲有好多同學仔呀~


近期小小豬都愛上左毛毛,所以如果有時間我都會帶小小豬嚟同毛毛玩呀!

成個展覽期至到七月十七日,如果大家經過時代廣場,真係推介大家去影吓相開心吓呀!(不過....真係建議早啲啲去,因為一過左下午就開始多人,影得唔盡慶呀!)

沒有留言:

發佈留言