2013年7月18日星期四

兒童精英領袖暨親子歷奇日營

14 JULY 2013(SUN)

之前都同大家提及過,同小小豬報名參加左由Yes-Parents舉辦嘅『兒童精英領袖暨親子歷奇日營』。其實由報名之後都開始擔心,唔知小小豬可唔可以應付得到啲活動。等左一個星期,都左今日活動舉行嘅日子,終於我可以知道原來小小豬係..........唔可以參加依啲活動,當日真係全場最失禮嘅一個,真係激都我呢..........。

先唔同大家講小小豬點失禮,俾小小豬小軍人LOOK大家睇吓先,型唔型仔呢~


當日主辦機構安排左旅遊巴由九龍塘接載我們去上水營地參加活動,係車上小小豬都仍然係開開心心,坐定定咁睇風景。不過一去到營地,可能見到咁多陌生嘅面孔,所以就開始不安,就連步入活動室都唔願意。用左好多時間先可以令佢安靜入活動室參與活動。

先由整個活動負責指揮官鄭SIR向我地講解整日活動流程~

依啲徽章就係受訓完畢,軍官會頒發給各出色嘅小學員嘅~


主辦機構就送了迷彩軍衣給各位小朋友,之後我地就自行購買左軍褲同帽,成套都可以自己擁有啦!不過,依個失禮嘅小小豬唔多願意穿上,好唔容易先可以幫小小豬換到整套衫呀~


第一個活動就係分組認識組員,同埋訓練各人的合拍。小小豬就唔多投入,不過大肥豬就好落力一齊玩呀~

小朋友們開始受訓,先嚟訓練列隊同報數,不過小小豬全程都唔肯自己做,要我地陪住又要抱住~

休息時間,負責帶領我地嘅林MADAM主動走嚟幫我地影合照,其實佢主要目的都係同小小豬傾計,嘗試叫佢一齊玩,不過依個勁怕羞又慢熱嘅小小豬仍然都未可以做到~


去另一個場地活動啦~


MADAM 教小朋友們玩傳送炸彈~


小小豬都肯一齊玩呀~

不過,當同其他小朋友一齊合力搬大炸彈時,佢又開始扭計唔肯參與,要在場社士MISS U同BOBO 姐姐過嚟逗佢,佢都係唔肯玩,真係失禮都頂點呀!

玩完大炸彈遊戲,就再入營地進行活動。其實依個遊戲都真係幾好玩,一個類似“踩地雷”。各小朋友分別拿住一把搶,係唔踩中地雷情況下,去到軍官指定嘅位置。當然,依個時候小小豬嘅情緒仍未平靜到,所以全程要大肥豬抱到實坐埋一邊睇小朋友玩啦!

午餐前最後一個活動,係兩隊家長同小朋友一齊合作,比賽運波波。小小豬終於都可以一齊玩,仲開始識笑添~


大會為我地準備嘅午餐,開餐啦~


有嘢食就係小小豬最安靜又合作嘅時候~


食完飯,補充左能量,小小豬態狀又好似好左啲,終於都同其他小朋友一齊玩波波啦(唔知其他朋友仔介唔介意出鏡,為安全都係只放小小豬嘅相啦)~


飯後第一個活動,就係軍官故戴帽子指令~


先唔好講佢早上唔乖嘅地方,戴埋帽嘅小小豬又真係幾有型呀~


雖然小小豬都係要我地陪住,不過都算肯參與,表演仲上早上好左好多啦~


最後一個活動就係兩隊家長同小朋友一齊進行歷奇活動,先由軍官示範~

其後當家長們傾談分工安排時,小小豬又開始活躍起嚟,對啲工具好有興趣呀~


開始啦....小小豬就係其中一個要運送嘅小朋友,好在佢都算合作,肯配合家長指示~

過左另一面,終於肯同其他小朋友一齊玩啦~


我覺得依個遊戲都係主要由家長們玩,不過大家都好投入,最後我地勝出左依次比賽呀~


活動完畢,大家分亨是次活動的心得。其中一位家長竟然讚賞小小豬為最進步學員,真係令我汗顏,依個百厭扭計豬都有人讚。不過,由早上完全唔肯參與,到下午開始可以一齊玩,又真係進步左少少。一聽到有人讚自己,睇吓小小豬幾開心~


MISS U請各位小朋友食糖糖,有得食嘅小小豬就最開心~


另一個活動就係讓小朋友貼貼紙,一個黃色貼紙就等如一個徽章,等小朋友學習互相欣賞。雖然小小豬唔多徽章,不過佢都肯去同其他小朋友進行互動,都係我另一件開心嘅事~


最後一個環節,就係鄭SIR為大家頒發獎狀和徽章嘅時候,估唔到依個百厭扭計唔服從嘅小軍人,都可以拎到徽章~

主辦單位好細心,係活動結束前,為各位小朋友準備茶點,等小朋友們充充電。有嘢食嘅小小豬就係最乖、最安靜同最古靈精怪嘅時候~


最後嚟張大合照先~


小小豬今天嘅戰利品~


玩左成日,唔好話小朋友,我自己都勁攰呀!先唔好講小小豬嘅表現,其實我覺得依個活動真係幾好,係一個好好的體驗,對訓練小朋友嘅服從同合群都好有在幫助。

不過,無奈我隻小小豬就係一個極度慢熱...怕羞嘅小朋友,所以都唔太ENJOY依次活動。雖然小小豬今日唔太參與活動,不過我都要多謝各位軍官、MISS U同埋BOBO姐姐,仲有其他家長,佢地見到小小豬扭計時,都主動行過嚟逗小小豬,真係多謝大家對小小豬嘅愛呀!

經過今次活動,我真係發覺小小豬嘅慢熱怕羞情況真係幾嚴重,真係要趁依個暑假帶多啲佢出去同其他小朋友玩,練大啲佢個膽仔先得呀!

沒有留言:

發佈留言