2013年7月5日星期五

參加了....兒童精英領袖暨親子歷奇營

1 JULY 2013(MON)

早前睇Yes-Parents,見到佢地有好特別嘅暑期活動,可以利用一天的活動,更了解小朋友嘅個人潛能,同時亦係一個好獨特的親子歷奇體驗。

整個活動係以體驗式活動及軍訓歷奇輔導模式達致:提昇自律精神、遵守規則、培養紀律及聽指令;發掘孩子個人潛質及提升專注能力(依啲係我覺得小小豬最需要學習嘅地方)。

另外,仲可以學到:加強自信、勇於面對困難和逆境尊重同伴及強化團隊精神;掌握有效溝通,學習妥善管理人際關係和分享意見;鍛鍊大小肌肉, 增強力量與靈活程度

其實一向我地覺得小小豬都比較怕羞,又唔多肯主動同其他小朋友玩,所以見到依個活動時,真係覺得好吸引,好想小小豬參加依啲活動,等佢可以見多啲人之餘,亦又可以參與一啲與平日唔同種類活動。

有得玩又學到嘢,所以就即刻報名參加左啦~



講真到報名嗰一刻我都仍然係好擔心,始終小小豬都仍然係細,佢都係"猛車邊"去參加,相信佢都應該係成個活動最細嘅一個,所以都好難唔擔心佢會唔合作,唔肯做啲指令,扭扭計計咁。

不過唔理啦,去到玩先算,可能小小豬見到啲哥哥姐姐玩得咁開心又投入,佢會好乖乖呢!我應該要俾多啲信心小小豬先係呀!

哈哈哈...依家都真係有少少緊張添,唔知小小豬會點呢?仲有....唔知小小豬著上件迷彩衫係點呢?真係好想快啲到活動當日呀!

到玩完之後,我再同大家分享小小豬當日嘅趣事,同個型仔LOOK啦!(希望真係型仔啦)

如果大家對活動都有興趣,都想報名一齊去玩,可以依度睇吓呀:http://bit.ly/14iE85i

沒有留言:

發佈留言