2013年7月10日星期三

攪攪陣

7 JULY 2013(SUN)

今日見天氣都唔多好,所以就搵啲室內地方活動一吓。近近地就去MEGABOX行一轉,打算去同WINNIE THE POOH影吓相。

點知原來下午有活動,就SET好晒個場,所有公仔都圍住晒,影唔到相啦!

冇得影相,所以就去IKEA行一陣,又俾小小豬玩一陣玩具啦~


行一行入IKEA,我地就為小小豬買左一件傢俬。係未講我地買左乜時,睇吓依個攪攪陣嘅小小豬~


係我入廚房準備小小豬嘅午餐時,佢地兩父子就嚟攪攪陣,將件傢俬當係平衡木嚟行呀!不過....都係大肥豬教佢先識咁玩,所以話呢....佢地兩父子成日都俾啲驚嚇事我。雖然都唔算係高,不過如果一失重心,跌落嚟都傷傷地嘛,有時真係俾佢地兩個激C呀!

不過.....話時話,小小豬又行得幾好,第三次開始就可以一口氣行晒成條啦~

小小豬攪事又點只咁少啦!

佢見大肥豬開始拆箱整砌嘢時,佢又話要幫手整,仲成包螺絲拎住,唔俾我地拎呀~


真係好似模似樣,好似係度上緊螺絲哦~


完成啦~


其實係因為我見小小豬啲圖書開始多,想搵個書架俾佢可以齊整咁放好啲書同埋與圖書相關嘅玩具。同埋都好想令佢習慣擺放圖書位置,好似一個圖書角咁,就可以等佢自動自覺去拎圖書睇。

不過....就係因為買左依個架,我就要放棄左擺油畫嘅位置,要再重新搵個靚位放我幅結婚相啦!.所以話呢...有左小朋友嘅屋企,基本上所有事都係以佢地行先呀!(不過......我又非常願意哦)

沒有留言:

發佈留言