2013年7月17日星期三

探索大自然遊學園x動物農荘2013

13 JULY 2013(SAT)

首先要多謝美素住兒PR姐姐送俾我地嘅入場卷,我地又可以去玩啦~


其實除左我地三口子之外,我地仲同埋朋友仔一齊去。不過因為唔太方便出鏡,所以只能夠分享小小豬個人啲開心玩樂照呀!

入博覽館最好嘅交通工具當然係機鐵,我地都係第一次搭呀!估唔到真係咁快又舒服,由屋企出發,大約一個鐘左右就到左博覽館啦~

一入到場就俾啲大型吹氣遊戲吸引,所以去排隊玩啦~

其實今日都算多小朋友,好在各遊戲都只係排左十分鐘左右就可以玩。不過就係因為多人,所以每次都只可以玩三分鐘,所以好快就玩完啦!

玩左一陣,我地先去醫肚,之後就再繼續入場玩啦!

哈哈哈...拎住個竹籃都可以玩得一餐~



拋吓草先~


跑跑跳跳就最啱小小豬~


基本上全場最受歡迎嘅都係美素佳兒教整牛牛帽,我地當然唔執輸,係一入場就先排定隊拎定入場卷,所以又可以整帽帽啦~


好可愛嘅小牛呀~


玩滑梯就係小小豬至鐘意嘅活動~



活動其中一部分係動物農荘,當然要睇吓動物啦!不過其他動物小小豬就唔太感興趣,反而就鐘意睇海星,好專心咁聽姐姐介紹呀~


畫吓圖畫,塗吓顏色先~

之後我地又再去排隊玩多一陣吹氣遊戲,之後我地就踏上回家路程了。

其實仲有好幾個遊戲好想帶小小豬去玩,不過唔係太多人排隊,就係啲活動只限三歲以上先可以玩,原本我地都打算博吓,但係需要出示入場卷先可以玩,所以好多遊戲都玩唔到啦!

不過,整體上今日都算係好玩,小小豬都玩得好ENJOY,下年小小豬有自己嘅入場卷,又大個仔多一年,咁就可以玩多啲唔同種類嘅遊戲啦!

沒有留言:

發佈留言