2013年7月19日星期五

感恩散學禮

15 JULY 2013(MON)

今日係小小豬PN學校生涯最後一日,亦都係依間學校最後一日返學日。其實回想返上年八月開學時,都真係唔似已經過左一年,依啲咪係快樂不知時日過啦!

原來學校都有為小朋友們舉行感恩散學禮,讓小朋友同老師影相留一個小紀念。最後一日返依間學校,所以唔洗做手腳,大家都可以知道小小豬PN係邊度讀書啦~

我地都有同老師們一齊影,不過唔太方便放上嚟,就等我地留嚟私人珍藏啦!

今日散學禮都係派返啲小朋友成績表同勞作~


估唔到平日成日攪事嘅小小豬,都可以有兩個獎,真係令我既驚喜又感動。

好孩子獎(不過相信依個都係啲豬肉獎嚟啦....哈哈哈)~


另一個就係進步獎~

依份禮物係一本圖書嚟呀~


我估依份都應該唔係豬肉獎嚟,小小豬可以拎到獎,尤其知道係進步獎,我都真係喜出望外呀!

小小豬既成績表都算唔錯啦~


我最期待嘅就係依本學生歷程檔案~


因為入面除左有每一單元嘅成績報告之外,亦都有小小豬係校園生活嘅相呀(不過因為好多都係同同學仔一齊影,所以唔方便係依伋度分享啦)~


睇見小小豬校園生活照,原來小小豬返學都係好開心,有好多互動時刻,唔係一舊飯嚟呀!

回想起小小豬由返學第一日到今日,雖然唔可以話有好大進步,不過係老師對小小豬嘅愛心同耐性影響下,真係有左小改善。起碼由開學初係一名百厭攪事份子,到依家可以乖乖坐定定聽老師講課,又可以同老師合作,相信老師們都對小小豬付出都不少,我實在好感恩有對小小豬愛護嘅老師,所以真係十萬個唔捨得呀!                      

三位班房老師中,其中一位助教許老師我真係最唔捨得,開學初開始時都已經都對小小豬嘅一舉一動都十分清楚,每日返學探熱時,佢都一定笑得好燦爛咁同小小豬傾吓計先入課室,成日都主動同我講返小小豬返學做得好同做得唔好地方,仲完全可以講到小小豬嘅內心性格,仲同我分享點可以教好小小豬。講真,一班有成二十個學生,老師又點可以咁清楚知得晒全部學生嘅缺點,所以許老師一定係非常留意小小豬,從佢每日向小小豬展示燦爛嘅笑容,我真係可以完全感受到佢係有幾愛錫小小豬呀!

今日許老師一見到小小豬,就已經即刻上前攬到小小豬實一實,唔想放手,仲不停講話好唔捨得小小豬,叫佢繼續要做好乖乖,睇見依個離別嘅情況,我都真係忍唔住眼濕濕,小小豬真係幸福有個咁愛佢嘅老師呀!

小小豬K1就要轉去另一間學校,希望佢轉校之後都可以KEEP住繼續進步,亦都可以得到更多更多老師嘅愛錫,最重要係繼續開開心心,好好享受校園生活呀!

沒有留言:

發佈留言