2013年7月16日星期二

不吐不快

12 JULY 2013(FRI)

其實我都好少係網誌上發"勞蘇",不過今日真係發生左一件不吐不快嘅事,所以請大家容許我發一發"勞蘇"啦!

事緣今朝要陪小豬媽去睇醫生,當我地去到銅鑼灣準備轉車時小豬媽話肚餓,見時間尚早,所以就係附近搵間餐廳食個早餐先再繼續行程。

我之前都已經食左少少嘢,我就唔肚餓,只係陪小豬媽食。

點知....我地一入到間餐廳先睇到佢地個牌話,人均消費要$20。就算小豬媽嗰杯飲品轉凍飲都係唔夠$40,但我又真係食唔落一個早餐,所以就只係散叫左杯凍檸茶俾自己。

點知一睇張單真係嚇C人呀~


嘩......真係冇飲過一杯要廿幾蚊嘅凍檸茶,佢個SIZE仲要俾出面嗰啲茶餐廳嘅細啲,真係有少少離譜呀~

其實佢俾我地睇嘅餐牌全部都係早餐SET好晒價錢,但就冇寫散收費,諗住最多都係十幾蚊,真係完成冇諗過要成廿幾蚊,仲要係咁細杯,真係勁嬲囉!

散叫收費高係一個問題,其次就係啲嘢係勁難食,小豬媽叫左個排骨番茄通粉,一粒排骨都冇都唔緊要,小豬媽食左一啖之後就唔再食。原來碗粉一啲番茄味都冇,只係得個甜味(仲要係甜到無朋友嗰隻),我真係以為食緊糖水呀!

小豬媽原本想倒左啲糖水出嚟用熱水冲過,諗住可以繼續食,點知過一過熱水都仍然係好甜,最終都係食唔到。(最衰當時自己太嬲,唔記得影低碗糖水同大家分享,相信大家見到都真係會食唔落呀!)

依間嘢已經俾我BLACK LIST左,相信亦都唔會再有下一次機會入去啦!

沒有留言:

發佈留言