2013年7月6日星期六

玉鈪再現

2 JULY 2013(TUE)

話說早起大半個月前,發生左一件肉痛事件,陪左我十N年嘅玉鈪要離我已去。

正當大肥豬話搵機會買過隻俾我嘅時候,今日小豬媽就送左一隻玉鈪俾我啦~


其實依一隻玉鈪嘅年資比我舊嗰隻仲耐,係我還未有玉鈪嘅時候,小豬媽就已經買左嚟自己戴。不過,當時因為工作關係,小豬媽怕整爛,就除左收埋左,一收就收到依家。小豬媽話佢都唔戴,所以就將佢轉贈俾我啦!

依隻玉鈪真係又綠啲、靚啲、重手啲同又貴啲(係嗰上次嗰隻嘅幾倍呀),戴上手真係有啲壓力!除此之外,最重要係小豬媽亦曾經帶佢供天(即拜神其中一重),可以保我平安~


小豬媽仲即刻幫我戴上手呀~


得左....係唔係好靚呢~

多謝我最可愛嘅靚靚小豬媽,真係愛C您呀~


我一定要俾之前更加小心戴依隻玉鈪,除左係價值之外,依個亦都係小豬媽對我嘅一份祝福嚟嘛!

沒有留言:

發佈留言