2013年7月7日星期日

Lady Qooza - Telford MaMa Gathering

2 JULY 2013(TUE)

首先要多謝Lady Qooza邀請,等我今日可以參加係德福廣場『宮 MIYA』餐廳內舉行Telford MaMa Gathering~

其實我都有係龍鳳媽媽網誌睇到排德福廣場最迎所舉行嘅活動TelfordBeauty,之前幾個活動都係講美容扮靚。不過德福廣場都有一系列商店係專買嬰幼兒產品,所以就安排左今次依個活動,向我地一眾媽媽BLOGGER介紹最新嘅幼兒產品啦~


等我先嚟介紹吓今日間餐食啲乜先?其實『宮 MIYA』日式半自助放題,揀一個主菜,其餘湯、飲品甜品、烏冬、關東煮、沙律都係任飲任食~


我所揀嘅就係三文魚扒配花竹蝦~


整體上食物都尚算OK,我個主菜嘅三文魚同蝦都好有鮮味。不過個半自助放題我就因為未出席活動前個肚都唔係好舒服,所以唔係食得好多,未可以試清楚啦!

首先就係美國童鞋品牌Stride rite的代向我地講解如何為小朋友選擇合適的鞋,不同年齡的小朋友對鞋的要求亦有所不同,鞋嘅柔軟度、承托力及控制力亦要因應成長階段而作出的需要改變~

原來鞋係要由細細個開始就要配合成長而作出調整,由細培養係好重要,就好似0-2歲為例,都有不同質料嘅鞋嚟應對小朋友嘅成長,所以Stride rite為依一組別推出左三個STEP,嚟配合小朋友呀!

粉紅就係STEP1,灰色就係STEP2~


STEP 1:學行前的小朋友,鞋仔以柔軟物料製造,鞋底超柔軟,可以隨著小寶寶的每一步伸展和屈曲,讓小腳能在最自然的情況下成長。彈性鞋口設計確保鞋子百分百合腳,鞋子也不會輕易鬆脫~


STEP 2:初學行的小朋友,仿照寶寶足型設計的鞋型和圓滑舒適的鞋邊自然緊貼小足,協助建立寶寶步行的信心、減少絆倒與跌倒的機會~


此外,由此階段開始,所有鞋仔開始附有可檢查腳度的可除式鞋墊,讓我地知道什麼時候需要為小寶寶更換鞋仔,避免因誤時影響腳仔的生長。

STEP 3:走走跳跳的小朋友,沙漏型鞋底中部構造及鞋踝位置能承托骨骼及肌肉成長,能讓暫未完全站穩的腳仔得到支持~


2-5歲系列,鞋底韌度加強提升承托力,但仍然柔軟,不會影響小朋友活動。此外,鞋的後跟杯興鞋身的硬度輕度增加~


5歲以上系列,的跟杯及鞋身硬度漸漸增加,前掌柔軟可屈折。此外,鞋抽及魔術貼可輕易拎起,方便小朋友自行穿著~


聽完介紹之後,發覺原來幫小朋友買鞋都係要有咁多事要注意,等我下次同小小豬買鞋仔時,一定要留意依幾方便,等小小豬可以有對舒舒服服嘅鞋仔俾佢周圍走先得!

另一個主題講解就係向我們介紹幼兒用品~


奶樽 - 奶咀嘅特別設計,奶瓶側旁呈35度傾斜,可以讓我地係最輕鬆角度餵餔BB,同時亦方便BB自己飲奶奶同時,減少飲風機會~


電子蒸汽消毒器 - 兩層設計可單一或兩層一併使用,方便收藏。消毒時間為七分鐘,在不打開蓋子時,消毒能力能維持廿四小時~


矽膠指套 – 與我地買開嘅唔同,套於指公及食指就可以,可以清潔及靈活地拎起各用品~


仲有一隻小匙,有眼睛顯示,可以教導小朋友進餐時可以專心睇住眼仔,亦可以教小朋友正確拎拎匙的習慣~


哈哈哈...依個真係啱晒小小豬,因為佢自己食飯時真係唔多專心,又成日用左手勢嚟拎匙,所以有依個都真係幾好呀!

電奶泵 – 有三個泵奶角度,方便以用最舒服的姿勢泵奶~


Babybjorn Carrier One揹帶 - 可根據BB不同階段來調節,可以有四種揹法,適合初生至3歲小童使用。 此外,腰墊及軟墊肩帶易於調較,BB重量能適當地分散到不同受壓處舒緩壓~


Konfident浮水背心 - 防UV保暖貼身潛水料,耐用浮水,彈性又保暖。最特別係背心八個抽取式浮水棉可隨意調較數量,可以方便小朋友逐部學游水~


依件浮水背心可以話係全晚我至愛嘅用品,因為我地都打算係依個暑假多啲帶小小豬去游水,定左個預期可以係今個暑假一定要學到一種泳式。有左依件背心,可以多一輔助,應該會事半功陪,下次去游水一定要試吓著嚟玩呀!

隨著兩個介紹,今日嘅Gathering就結束啦!

除左有得食,仲有好多禮物收呀~


Dr.Kong雖然冇嚟介紹,不過都有小禮物送俾我地呀~


依個晚餐真係好充實,可以知道好多最新BB資訊,所以都獲益良多。最開心就可以又食又聽又有好多禮物收嘛!

沒有留言:

發佈留言