2013年7月23日星期二

書展2013

20 JULY 2013(SAT)

每一年書展我都話想入去行吓,睇吓有冇啲啱心水嘅書買嚟扮吓讀書人,又想去買啲圖書俾小小豬睇,總之就係想入去睇吓見識吓啦!

上兩年都因為小小豬都仲細,所以冇去到。原本諗住今年小小豬大個少少,可以帶埋佢入去玩吓。點知小小豬唔多舒服勁流鼻水,大肥豬就唔想帶佢入去迫同傳播細菌,所以今年都係冇得入場。

雖然我入唔到去睇書,不過因為LULU妹入左去兩日去等簽名會,所以今年書展我都有收獲呀~


每年必買嘅馬仔新書,上年個職員冇俾紀念品LULU妹,今年終於有紀念品收啦~


另一本就係怪獸家長系列~


其實今年書展我最有興趣嘅就係杜雯惠 - 等着和你聊聊天~

依本係佢地一家人嘅相處點滴,雖然小朋友係有自閉症,不過佢地兩夫妻對小朋友真係好有愛心、耐性,佢地對小朋友那種行為真係好值得我借鏡,所以我真係要加陪細心細看依本書呀!

最後一本就係熱愛煮餸嘅小豬媽~


講個秘密俾大家知,小豬媽其實係美味娘娘嘅FANS,成日都睇美味娘娘嘅FACEBOOK專頁,我地仲成日向佢偷師添。

見小豬媽鐘意,所以LULU妹仲搵埋美味娘娘簽名送俾小豬媽呀~


其實仲有幾本關於教小朋友嘅書我都想睇,不過依幾本都夠我睇住先,等我慢慢睇完先再去書局入手啦!

希望出年可以有機會帶埋小小豬一齊入場慢慢睇書啦!

沒有留言:

發佈留言