2013年7月9日星期二

兩母子拍拖遊迪迪尼

6 JULY 2013(SAT)

今日大肥豬要全日OT,全日同小小豬留係屋企,都真係會悶C人,所以都係要諗諗同小小豬去邊度玩先得。幾經考慮,終於決定同小小豬拍拖入迪迪尼玩啦!

哈哈哈...我地係第一次單拖帶仔仔去咁遠玩,講真開頭都有啲驚,不過凡事都有第一次,點都要試吓,所以就同小小豬出發啦!

一入到樂園,原本打算入怪獸大學睇吓係玩乜,點知勁多人,所以都唔敢排,最後去左同大眼仔影相。

平時係地鐵見到毛毛同大眼,都會好開心咁睇一陣先走。不過可能小小豬第一次見大眼,所以都好似驚驚地,唔肯單獨影呀~


WARM-UP左一陣,終於肯自己影啦~


之後我地就去玩小小世界,睇吓小小豬睇得幾專心。因為當時都冇乜人,所以我地仲可以坐兩次呀~


今日小小豬心情勁好,好少見佢同公仔係影得咁開心呀!基本上都唔多人,一隻都係排十五分鐘左右,所以我同小小豬影左好幾個人物呀!

好耐都冇同MINNIE影相呀~


MICKEY & MINNIE SO SWEET~


同MICKEY玩得幾開心~


仲有高飛呀~


影完相我地就去左睇巡遊,睇完就去玩飛碟啦~


正當我地打算玩完飛碟之後去玩水,點知一行到去玩水位置,突然落一場驟雨,好在當時我地都係有瓦遮頭地方,所以唔洗濕身呀~


未有得玩就休息一陣先啦~


停左雨就可以開始玩啦,個傻豬仔真係玩得好興奮呀~




哈哈哈...落雨就冇濕身,不過玩水就玩到成身濕晒,仲冇晒能量啦~


因為天氣唔穩定,怕之後冇咁好彩,所以都係同小小豬換衫走啦!

就係準備走時,見怪獸大學冇乜人,所以我地又可以入去睇吓啦~


小小豬一見到毛毛都不知幾開心,不停望住毛毛,好辛苦先影到張靚相呀~

原本打算整埋張學生證,不過小小豬唔肯入房仔影學生相,所以做唔到怪獸大學學生添。唔緊要啦,下次同埋大肥豬一齊入去時再影過,到時我地一家三口齊齊做大學生啦!

今日小小豬嘅表現真係俾我預期中好,好乖好聽話又冇扭計,睇小小豬啲相笑得咁開心,佢應該係玩得好盡興!不過一個人帶住咁多嘢又要照顧小小豬,所以我就真係攰好多呀!

有左依一個經驗,相信嚟緊暑假期間可以多啲小小豬入嚟玩呀!

沒有留言:

發佈留言