2013年6月15日星期六

第二次講故事時間

13 JUNE 2013(THU)

經過上星期家長講故事之後,今日我又再返學校同小朋友講故事啦!

不過,今日因為小豬媽有事做,唔可以陪我一齊去,所以就冇人同我影低我講故事嘅情況。

可能我已經係第二次去講故事,所以我一入課室好多小朋友都已經認得我,好大聲咁叫AUNTIE...AUNTIE,令我覺得一份好親切感覺呀!

今日講左一個關於偏食嘅故事,小朋友們都好留心聽,仲同我有好多互動,我問佢地問題時,佢地又好熱烈咁回答,答案又真係出乎意料,好攪笑呀!

今次由於係關於偏食嘅故事,所以我準備左每人一個小蘋果俾佢地作為一個小禮物。開頭我都好驚佢地會即刻拎嚟食,不過好在每個小朋友都好乖好聽話,話返到屋企先食。如果唔係到時加添老師工作量,又真係唔好意思啦!

活動完結前,係影大合照時個個小朋友都話要同我坐,嗰個滿足感真係令我勁興奮呀~

其實....我覺得依個活動真係好有意思,除左可以同小朋友分享故事之外,另一方面對我地大人都係有得著,有時佢地諗啲嘢好似係天馬行空,但其實都係同個故事有關聯,真係可以訓練埋我個腦筋呀!

相信係依間學校都未必會再有機會,如果小小豬學校再有依啲活動,真係要再參加先得呀!

沒有留言:

發佈留言