2013年6月7日星期五

家長講故事

5 JUNE 2013(WED)

上個月尾,小小豬學校出通告邀請家長參加「家長講故事」活動,家長可自由參加,而每位參加的家長有十五分鐘時間向小朋友說故事。

開頭我都有少少驚,驚唔識控制成班小朋友。不過考慮左一陣之後,我都係決定參加左依個咁有意思嘅活動。

就係咁...今日小豬媽就陪我一齊返學校講故事啦!(小豬媽一齊去除左係等佢見吓小小豬上堂情況之外,都係想叫佢幫我影低我講故事嘅情況,等我可以留一個紀念)

之前因為想俾個小驚喜小小豬,我完全冇同佢講話會去學校講故事嘅事。當佢見到我同小豬媽入課室時,佢都好興奮又激動咁同我地SAY HELLO。不過,老師開始介紹之後,小小豬又好乖咁返回座位坐定定,完全冇話要扭計跟住我地,所以真係有少少喜出望外,小小豬點解係學校好似乖啲咁呀!

開始故事時間啦~


講嘅時候真係好緊張,不過小朋友們真係好乖,好留心聽我講,當我問佢地問題時都俾左好多反應我,證明佢地都係理解我所講嘅故事。當你見到佢地個個眼睛都係好專心咁望住你嘅時候,嗰一份成功感真係難以形容嘅興奮呀!

一早已經準備左啲小禮物,等我講完故事之後送俾小朋友。老師建議由小小豬負責送,開頭我都好擔心小小豬唔能夠完成任務,始終佢到依家都唔係太可以同人分享,仲要叫佢一個一個小朋友咁送,真係有啲擔心呀!真係難以相信,老師叫佢一次,小小豬就完全好合作,仲識得雙手送俾小朋友,真係令我勁開心呀~



送完禮物,就有另一個活動啦!

事緣我報名今日嚟講故事,都冇PLAN過時間,只係隨意咁揀。真係夾到冇咁好,就係今日我送完小小豬返學之後,睇到小豬媽個FACEBOOK先知,原來今日係小豬媽嘅農曆生日(我地依啲時代人,當然只係會記新曆啦!),所以當我入課室講故事嘅時候,就問老師可唔可以講小朋友們唱生日歌俾小豬媽,俾佢一個驚喜。當然老師係好幫忙,所以就係咁,我地一齊俾左個小驚喜小豬媽啦!

哈哈哈...當小豬媽聽到依個生日小驚喜時,真係開心笑唔停呀!原本係錄低左小朋友唱歌時候嘅樣,不過我覺得唔太方便將佢地嘅樣子放上嚟,所以我就自行加工,整左依個小片段啦~


最後,老師為我地影張大合照,就係咁開心嘅一個講故事時間又完成啦~

哈哈哈...見到小朋友嘅表現,我已經覺得好開心,係一個好好嘅體驗,不過當離開時老師仲誠邀我下星期再嚟講多次,嗰一刻真係感覺到前所未有嘅成功感!亦都因為玩得開心講得興奮,我又再報名下星期再去講多次故事啦!

依家又要開始做功課,諗吓講咩故事,送咩小禮物好呢....又再一次期待啦!

沒有留言:

發佈留言