2013年6月9日星期日

天使與魔鬼

7 JUNE 2013(FRI)

近期小小豬都好鐘意玩貼紙,之前都主要貼係佢部戰車上面(因為次次都係入迪迪尼拎完貼紙就即刻貼)。依排唔貼車仔有少少改變,可能係平日老師獎勵佢地嘅時候都會將貼紙仔貼係手仔度,所以間唔中放學都會見佢手仔上有貼紙。

不過今日一早小小豬又新攪作,將習作簿嘅兩張花花大貼紙自己貼上面,加埋佢依個招牌攪笑笑容,真係可愛到呢.....成個開心小天使咁,一朝早就見到佢咁可愛樣,真係全日都開心呀~

小天使過後,依個百厭仔好快就已經變左做一隻百厭魔鬼~

唉...由小小豬細個開始,我地一直都唔俾佢爬依條梯,估唔到唔俾佢爬,佢識得咁玩,爬嘅時候仲同我地講捐山窿。窿都不止,仲再HOLD住個POSE一陣先成個人落床,真係百厭都呢...............我地都冇人教過佢,都唔知係邊度學返嚟,真係俾佢嘅動作嚇親呀!

玩左兩次之後(拍片依次係第二次),我都已經同小小豬講左一輪道理,唔准佢再玩,因為佢真係實在太危險啦!

不過.....話時話,小朋友真係識得自己發掘啲危險事嚟做,尤其我依隻百厭豬,所以真係要金睛火眼睇住佢先得啦!

沒有留言:

發佈留言