2013年6月3日星期一

安心晒

1 JUNE 2013(SAT)

話說早係三月初,收到一個勁開心嘅消息之後,我就去交留位費,小小豬KI有新學校讀啦!

一向冇事搵事嚟煩嘅我都真係都仍然未放心,雖然已經去交左留位費,都應該一定唔會有問題。不過,可能係我始終都真係唔敢相信依間龍校會收小小豬,所以我成日都好擔心中途會唔會有變卦,老師會唔會打嚟同我講佢佢地出錯。所以自我地冇幫小小豬原校交K1學費時,我個擔心就仲驚,好驚會攪到小小豬冇書讀呀!

不過,依個擔心直至上星期就已經冇左,因為我收到K1新學校寄嚟嘅信,叫我地去家長會啦!

就係咁,我就同大肥豬今朝早拍拖去參加小小豬學校嘅新生家長會~

我地先去禮堂聽講座,了解學校日常教學活動安排~


之後就參觀校舍,然後就去課室辦理入學手續啦!

當老師收左小小豬張學卷同上學期什費時,我個心先係真係完全安心晒,因為小小豬真係有學校收啦!

我以為只有中學先係要自己出去書局買書,原本依間幼稚園都係要家長自己去買呀!不過咁都好,可以等我地暑假時先同小小豬預習一吓課本,等佢正式開學時都可以適應得好啲呀~

估唔到新學校買嘅第一樣嘢就係書包,不過咁早買,真係有少少擔心未開學已經整污衊啦~


最後就訂埋校服,不過估唔到依間校服商又唔係貴呀~


有關新學校嘅安排初步都已經完成,所以話都真係安心晒。雖然係安心,不過又另我開始擔心另一樣,就係學校係以國語上堂,唔知小小豬要幾耐先可以適應呢?唔好話小小豬,就連我都要重新適應,因為今日一踏入學校就已經係聽到老師同你用國語交談,我嘅國語都真係有限公司,所以都怕唔識同老師溝通呀!(不過我估同我地傾計,老師都會用返廣東話。)

唉...真係要努力學返好我啲國語先得啦!

**如果大家憑一啲蛛絲馬跡睇得出係邊間嘅時候,都請大家幫幫手唔好講出嚟,好讓小小豬有一個愉快同安全嘅校園生活呀!**

沒有留言:

發佈留言