2013年6月4日星期二

一家歡樂迪迪尼

2 JUNE 2013(SUN)

今日我地又入迪迪尼啦,同之前去嘅唔同,因為我地用左VIP優惠,免費帶左小豬爸同小豬媽入場,另外嘉汶表妹同LULU妹就自己買左入場卷,所以今次我地係一行七人入去玩啦!

今次另一樣唔同嘅就係....小豬爸渣車入去,真係方便同舒服好多呀~


係我地攪緊入場安排時,睇吓小豬爸....幾錫個小小豬,幫佢撥涼呀~

今日真係完全唔算多人,玩所有GAME同公仔影相都真係唔洗排隊,仲要非常流暢,一啲都唔似係星期日呀!

人園第一個GAME就係去玩飛碟啦~


之後就去小小世界~


入園咁多次,今次可以話係小小豬第二次玩,上次玩都好似唔太ENJOY,小小豬都好似好驚驚咁,不過今次唔同左,眼定定周圍望啦~


SO SWEET~


天氣實在太熱,所以要食雪糕降降溫呀~


就係依個時候,我地撞到小小豬同班坐隔離嘅同學仔,真係有緣份啦!佢地仲玩左一陣添,不過唔太方便放佢地相上嚟呀!

下一個節目就係去影公仔啦~


我成日都話小小豬係一隻擦鞋豬,睇吓佢同小豬爸小豬媽影嘅相幾開心。影嘅時候佢係無端端笑上嚟,真係好靚呀!不過就激C我呢,次次同我影公仔都冇笑得咁燦爛呀~


入園必做一件事,睇巡遊啦~


之後我地就去玩咖啡杯~


玩完之後就向TOYSTORY LAND出發。自試玩日玩過個U型車之後,我都唔敢再玩,不過今次有嘉汶表妹陪,所以又可以玩返轉啦!哈哈哈...見唔見到我呀,不過依然係覺得好驚,不過又真係好刺激好好玩呀~


繼續向前行,向迷離莊園出發~


不過,因為睇左啲介紹,知道有部分係黑漆漆嘅環境,都擔心小小豬會驚,所以大肥豬就同小小豬係門口等我地啦~


去玩啦~


入面嘅音響同視覺效果做得好好,有幾個位置我都有少少驚,所以唔帶小小豬入去都係正確呀~



繼續向灰熊谷進發,一入到去就見到MICKEY,當然又去影影影啦~


我地就去玩過山車,四個人入去完全唔洗排隊,仲玩左兩轉添~

小豬爸同小豬媽就係旁邊小店休息,佢地仲買左薯條俾小小豬食添,睇吓依個為食小小豬,有得食佢就古靈精怪啦~

我地去玩巴士光年~


今次迪迪尼小小豬又有新嘗試,就係終於都肯去噴水位玩啦!上幾次都想佢去玩水,點知佢點都唔肯,今次因為我地要等嘉汶表妹同LULU妹玩SPACE MOUNTAIN,所以我地就係依度等佢地。開頭都係俾小小豬坐係BB車等佢睇吓其他小朋友玩,點知睇左一陣,佢就主動落車走埋去玩,玩得勁開心,仲成身濕晒添。好在有帶多幾套衫俾佢換,不過鞋就冇得著啦~


最後一個節目,就係去SHOP攪攪陣啦~


唔覺唔覺我地都玩都成七點幾先走,真係同小小豬入嚟咁多次最夜嘅一次呀!

今日真係玩得好開心,雖然都真係熱左啲啲,不過我地嘅熱情都唔弱,大家都好享受今日嘅家庭樂呀!

沒有留言:

發佈留言