2013年6月12日星期三

父親節親子勞作

9 JUNE 2013(SUN)

繼早前母親節親子勞作之後,今個星期小小豬學校又有功課做,咪就係父親節親子勞作啦~


哈哈哈....今次依個任務就交由我負責,等我同小小豬親子一吓啦!我就負責諗整乜同剪剪剪嘅部分,小小豬就負責貼貼啦~


之前我地係屋企做手工,都係用漿糊。不過大肥豬話等小小豬學習用唔同嘅物料,所以就第一次用膠水啦~


可能膠水使用個方法比漿糊好,所以小小豬好快就唔洗我幫手,自己一手一腳貼啲圖案,睇吓佢幾專心~


等我完成埋最後一個步驟~


我同小小豬合力整嘅父親節禮物就完成啦~


哈哈哈...點解整個車手工?咪就係因為大肥豬成日都話要買車,咁就可以車我地周圍去玩。不過,買車都仍然係十畫都未得,所以整個小手工,滿足一吓大肥豬先啦!

沒有留言:

發佈留言