2013年6月6日星期四

西瓜西米露+小丸子

4 JUNE 2013(TUE)

自上次整左芒果小丸子之後,大肥豬就叫我整西瓜西米露俾佢食,既然佢咁鐘意,我當然好樂意整俾佢食啦!不過我就對西米興趣不大,所以搓埋小丸子一齊食,嚟左一個西瓜西米露+小丸子啦~


買左半個大西瓜,放入凍格雪兩個鐘先~

做法係同芒果小丸子係一樣,只不過係要處理一吓啲西米~

西米用水浸一小時後,倒出略沖。然後放入滾水中,用慢火煲至透明。煲完的西米放在水喉下沖凍開水。~

西瓜去皮切成方粒待用~



用果汁機打成西瓜汁,放入雪櫃雪一陣備用。為左食得原汁原味,所以我冇加糖水一齊打呀~


上次搓小丸子時俾大肥豬話我大小不一又大粒,今次已經係盡量細粒同平均啦,不過仍然係有待改善...哈哈哈~


將雪凍嘅西瓜粒,西米和西瓜汁拌勻,就可以食啦~


上幾次小小豬都冇份食我嘅自家甜品,今次終於都有得食啦~


睇吓佢食得幾開心~

沒有留言:

發佈留言