2013年6月5日星期三

男生必備

3 JUNE 2013(MON)

係我朋友堆中,如果佢地有仔仔嘅講,基本上絕大部分都係會玩THOMAS火車頭。其實THOMAS火車頭都唔係啲什麼唔好嘅玩具,只係佢出嘅花款實在太多,加上一部小小嘅車都賣成幾百蚊,如果沉迷起上嚟,都真係唔嘢少呀!

所以由小小豬開始玩玩具嘅時候,我地都係唔會俾佢同THOMAS有任何親密接觸,唔想佢中THOMAS毒,到時我就麻煩啦!

不過.....世事又點會係我咁諗得咁好呀!事緣上幾個星期大肥豬帶小小豬落公園玩,見到個大哥哥玩緊THOMAS佢就行埋過去望住哥哥玩,次後仲同哥哥一齊玩左一陣。就係依短短幾分鐘就出左事,返到屋企就成日提住THOMAS火車...THOMAS火車,行玩具反斗城時又行埋去THOMAS專區睇好耐(不過佢又好乖冇叫我地買,只係用充滿渴望嘅眼神望住)。

終於小豬媽都忍唔住買左幾部俾THOMAS火車俾小小豬啦(又一寵孫事件...哈哈哈)~

睇佢見到THOMAS火車個樣幾開心~


拆完晒玩具就乖乖坐定定係度玩啦~


唉...就係咁,小小豬就加入成為THOMAS火車FANS行列啦!

不過,暫時我都只係放左兩部車俾佢玩,唔想一次過拎晒出嚟等佢覺得太易得到,唔會學識珍惜,同埋太過沉迷。等佢乖乖嘅時候,我就會慢慢開放多幾部俾佢啦!

沒有留言:

發佈留言