2013年3月13日星期三

愉快的家庭日 PART 2

10 MARCH 2013(SUN)

離開左錦田之後,我地就向石澳出發,因為約埋細路一齊入去食泰國菜呀!好在有小豬爸揸車車我地去,所以由錦田去石澳都算係好方便,我地好舒服咁係車度坐四十分鐘左右,就到啦!

由於我地比預期中早左入到去,所以去沙灘俾小小豬玩一陣。因為係離開錦田鄉村俱樂部時,小小豬熱到成身濕晒,就係咁...我同小小豬就換左另一套母子裝啦~


依個小小豬真係錫晒小豬媽,每次同小豬媽影相佢都一定好合作咁影得好靚,又會望鏡頭,但同我影嗰啲就唔會哦,真係激C我呀~


天氣開始涼,換返件衫繼續玩。個傻豬仔係沙灘周圍走,都不知幾開心~


向左望、向右望的兩母子~

齊齊望海~


嚟返張SWEET SWEET相先啦...我真係好鐘意依張呀~

係沙灘玩左半個鐘左右,我地就去餐廳食嘢啦!走嘅時候小小豬都好似玩得唔多夠喉,等天氣好時一定要帶佢再嚟沙灘玩過。

好啦...我地豐富晚餐開始,真係勁好味呀~


幾溫馨的小豬爸與小豬媽~

一家人齊齊整整食飯就係最開心啦~

係尾段細路買左杯雪糕係小小豬食,為食豬本色又嚟啦~





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言