2013年3月1日星期五

愉快小聚

28 FEBRUARY 2013(THU)

今日晚飯過後入左小西灣,因為約左CARMEN同糖糖嚟個愉快小聚。

原本我地都打算去食糖水,不過原來小西灣係冇啲新穎糖水,傳統嘅又唔係我地杯茶,所以最後就去左麥噹噹食雪糕啦~


其實食乜都係其次,主要都係搵個地方傾計...吹吹水咁,開開心心過左一個鐘。不過,今日我就好失禮,傾傾吓情緒有少少唔好,希望冇嚇親佢地啦!

亦都要多謝佢地俾機會我呻吓,等我發洩左出嚟,心情即刻好左好多呀!(大家唔洗擔心,我依家心情已經回覆平靜,繼續開開心心過我每一天。)

除左傾計之外,其實今日都有另一個目的,就係早前迪迪尼六折時,我就好想買隻MINNIE俾小小豬,等佢可以有一對MICKEY 手 MINNIE陪佢瞓覺覺。不過就唔到時間,所以就冇入到去。當我廣發英雄帖之時,CARMEN就義不容辭幫我買左啦~

CARMEN除左幫我買公仔之外,仲請我食年輪蛋糕,聽就聽過好多次,亦都想試好耐,終於食到啦,真係好好味,我返屋企就已經俾我KO左半盒啦~


未收完禮物呀,因為糖糖都俾左份小禮物我,係我至愛嘅靚靚玉桂狗呀~


多謝糖糖同CARMEN陪我,等我過左一個開心、又食又拎嘅晚上!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言