2013年3月9日星期六

iTrial 萬人體驗團

9 MARCH 2013(SAT)

早前iMORE舉行左《iTrial  萬人體驗團》投票,最高票數的產品將供iTrial會員試用。師奶仔嘅我當然都貪得意參加埋一份,投吓票玩吓啦!

估唔到咁好彩抽中左,可以有得試用,仲係三份咁多,所以今日就去左拎禮物啦~



我地兩點半左右去到,已經要排到落街啦!不過好在職員們工作效率都算快,所以排左半個鐘左右就拎到啦~


好豐富嘅禮物呀~

 Lancome 奇蹟亮白粉餅 SPF 35+++~


Boots Extracts Body Butter~


自白肌 玻尿酸濃密保濕化粧水~


今 日活動我覺得有一個地方如果改善左就會十分完美,就係等待嘅地方。因為要會員在彌敦道大街曬住咁排隊等上商場拎禮物,雖然係大街等待時間都唔算耐,不過烈 日當空,唔多唔少都會有啲辛苦嘛!如果下次安排同類活動,希望主辦單位可以應因應人數多少,選擇合適的場地,咁就大家都開開心心啦!

多謝iTrial by iMore送俾我地嘅禮物,我已經開始用緊,等我用多幾日之後,再同大家慢慢分享啦!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言