2013年3月16日星期六

試用:自白肌 玻尿酸濃密保濕化粧水

15 MARCH 2013(FRI)

自白肌依個牌子我都聽過好耐,佢係台灣都真係好出名,就連『女人我最大』都有介紹過,不過佢地都係主要係台灣內銷,但近依半年開始係香港有得賣,我又好幸運咁可以抽中,所以有得試用啦~


SET裝內還附送洗面CREAM一支~


倒出化妝水,質地不像是清透水狀,而是有點稠像精華液般,聞起來完全沒有味道~


雖然比較黏稠,但很容易就被推開,只要用手輕輕按摩,很快就能被吸收,感覺都很清爽~


我早晚於洗斫後使用,倒在化妝棉上,然後在擦拭全臉~



依支化粧水強調分子小且高滲透力高保濕力,剛好屋企又有面膜紙,所以就利用化粧水做個保濕MASK~


我連續敷左兩晚(敷面膜個樣唔俾大家睇,唔好嚇親大家),敷左大約十分鐘,之後只係簡單咁塗個清爽的乳液就去瞓覺。第二日起身都唔覺得塊面好乾,摸落仲好滑滑添。

整體來講,這款保濕化妝水的質地清爽不黏膩,有點像精華液的感覺,延展性很好。塗抹吸收以後,肌膚馬上有"飲飽水"的感覺,馬上變得細緻有光澤,但是一點都不會感到黏膩。由於我覺得它的保濕度還比一般的乳液更好且更清爽,現在早上洗臉後只用它的化妝水,然後直接塗防晒就出街,整天面仔都唔覺乾呀!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言