2013年3月2日星期六

日和號下午茶

2 MARCH 2013(SAT)

今日原本打算入迪迪尼玩,不過天氣真係好差,所以取消左個念頭。之後大肥豬就帶左我地出MEGA BOX行吓街。行到餓餓地,所以又係時間去搵食啦!

入得MEGA BOX,當然諗到去日和號,因為自上次主題小忌廉之後,都想睇吓有邊個新主題嘛!

點知...原來三月份個主題係一個日本名星(講真...我完全唔識佢,唔係個STAFF講,我都唔會知道佢就係主角呀)。原本都打算走,不過大肥豬話既然嚟到,見啲下午茶餐都幾吸引,所以就入去食啦!

今期主角~


佈置都係同上次小忌廉差唔多,只係將巴士改一改,同打左啲彩色波波~


好啦...開餐啦~


啲嘢食又尚算OK,不過唔知係唔係冇左卡通主角,少俾左啲版權費,我覺得啲食物好似平左,我地兩個餐都係七十蚊左右,仲要份量都唔算少(除左我個魚生飯,我覺得魚生係少左啲啲...哈哈哈)。

原本以為每個月都可以嚟一次,影吓唔同嘅新主題,不過我想都好難再有啲好似小忌廉咁HIT嘅主題啦!始終要買一個版權費都要俾好貴嘅費用,當大肥豬問個STAFF下個主題係乜時,個STAFF都知吾以對,所以都唔知下一次再嚟邊食邊影時係幾時啦!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言