2013年3月14日星期四

試用:Boots Extracts Body Butter

11 MARCH 2013(MON)

我本身都算係一個幾懶搽Body Butter嘅人,因為平時係會怕啲質地好厚又好笠,塗完之後總係覺得周身都唔舒服咁。不過一到天氣開始乾燥時,總要需要找Body Butter來急救一吓,等皮膚滋潤一番,唔洗周身痕呀!

好開心imore抽中了我,讓我有機會和大家分享。Boots Extracts Body Butter含有佛手柑實萃取物,乳油木果脂等。強效滋潤及為皮膚補水,用後令皮膚柔軟細滑~


質地是杰中帶有一點油,就就像是淡綠色的乳霜~


使用前手背很乾呀,出現了一些乾紋啊~


很容易就被推開了~


搽完唔駛一分鐘就已經吸收,而且沒有黏稠感,手背的乾紋都沒那麼明顯了~


總括來說,我都覺得依款Boots Extracts Body Butter的效果是很理想的,就好像依幾日天氣都唔算乾燥,但塗完之後覺得他滋潤卻不會油膩,完全沒有笠的感覺,同時亦令皮膚好似有一種光澤感。連續用左都好幾日,皮膚都好似多水同飽滿左,雖然乾紋還在,但就沒有之前那麼明顯。

雖然味道唔算好燶烈,亦不是太刺鼻。可能是我個人關係,我本身就不太喜歡佛手柑那種瓜果的味道,所以在香味方面,我就唔算太喜歡了。





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言