2013年3月10日星期日

西斜中的BUBBLES

9 MARCH 2013(SAT)

原本以為去拎試用禮物會好快,所以就帶埋小小豬一齊去,打算拎完就去九龍公園玩。點知去到先知係要排隊,當然唔洗小小豬陪我一齊排啦,就係咁...先帶小小豬同大肥豬去左九龍公園入面個兒童遊樂場,等佢地玩住先,我就自己一個人去拎禮物。

好在都係排左半個鐘左右,好快就可以去返公園JOIN佢地一齊玩。我地到時已經係見到一隻開心濕水豬仔啦~


估唔到只係玩左半個鐘,小小豬已經變左一隻濕水雞仔,仲玩面仔紅卜卜,除剩件底衫添。

可能真係玩得勁開心,我見到小小豬時佢已經放晒電,開始減慢活動量,所以又係時間要休息一吓,等佢上返BB車,推佢周圍行吓睇吓雀仔,等佢抖一陣。

行完九龍公園之後,大肥豬就帶左我地去中港城上面間酒店旁嘅長廊(其實係有個名,不過我唔記得),嗰度個VIEW真係好靚,可以望到維港呀!

見嗰度又係冇乜人,地方又大,所以又係時候可以玩BUBBLES啦~

原本係想叫大肥豬影吓我個新髮型,不過佢話見剛剛係西斜,所以專登SET嚟影我地嘅剪影,話依啲係藝術!雖然係睇唔到我地個樣,不過都另有一番味道,間唔中影吓都唔錯呀!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言