2013年3月12日星期二

愉快的家庭日 PART 1

10 MARCH 2013(SUN)

繼係年初三我地摘士多啤梨摘得好開心,仲有少少唔夠喉添,所以小豬媽就話趁仲係有得摘,想去玩多次。之前又見好多朋友仔去左錦田鄉村俱樂部都有好好嘅收獲,所以就趁今日天氣勁好,我地又去玩過啦!

原來今日係十號啦...即係小小豬又大一個月,已經係31個月大啦!所以趁機又當係一個為小小豬慶祝嘅活動啦!

一入到錦田鄉村俱樂部,當然係即刻去摘士多啤梨啦~


拎住個籃周圍走周圍摘~

我們的親子裝...靚嗎~


小豬媽同小豬爸都著情侶裝~


專心揀士多啤梨的兩婆孫~





可能依個場太旺,加上可能已經係季尾,所以啲士多啤梨都唔算大粒,有好多都生生地,所以我地收獲都唔多豐富,摘左一磅都唔夠呀~


摘完士多啤梨,當我地係俱樂部入面周圍行時,見到有撈金魚,小小豬兩話不說就坐定定咁睇魚,好似好有興趣咁,所以就買幾個撈一齊玩啦~


睇吓大家撈得既專心又開心~


不過最開心都係小小豬,睇佢望住個撈時個樣幾古惑~

我地咁多人一共玩左十四個撈,有八條魚收獲呀!最叻叻就係小豬爸,佢一個人撈左六條魚,其餘兩條就係LULU妹撈嘅~

我地仲即時買埋個小魚缸,小小豬幾專心睇魚仔~


玩完之後就周圍行參觀吓,帶小小豬睇吓動物咁,不過因為天氣實在太好,大家都熱到紅卜卜,要不停飲水。小小豬亦趁機會有得飲佢平日唔可以飲到嘅嘢啦~


行到大家都攰,所以就搵個地方企低休息一吓,食吓新鮮嘅士多啤梨啦~


不過我地都覺得啲士多啤梨唔算好食,既唔甜又冇乜士多啤梨味,都係上次流浮山摘嗰啲好味好多。我之前真係見過好多朋友仔係依間摘完話好正,唔知點解今次我地摘又好似差咁遠,不過可能都係季尾,所以靚嘅一早都俾人摘晒啦!

休息過後,我地就離開錦田鄉村俱樂部,向下一個目的地進發啦!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言